CallMe
     


Home  
Over Ons .  
Web Design .  
Internet .  
Web Hosting .  
Site Map .  
Portfolio .  

Kontakt  
Adres .  
Email .  

CallMe button . 

 

  

 

    CallMe, maakt van kijkers kopers


    Aanwezigheid op internet biedt met CallMe nóg meer toegevoegde waarde! CallMe stelt bedrijven in staat om direct in contact te komen met potentiële klanten.               Met CallMe worden de voordelen van internet en telefonisch contact gecombineerd.

    Dé oplossing voor:

          WB00829_.GIF (132 bytes)  website bezoekers die kosteloos aanvullende informatie wensen;

          WB00829_.GIF (132 bytes)  bedrijven die het rendement van hun site willen verhogen en hun
             service willen optimaliseren.

    CallMe, hoe werkt het?

    De CallMe button wordt geplaatst op één of meer van uw
    internetpagina('s). Een bezoeker van uw website die aanvullende
    informatie wil, klikt op de button. Hij tikt vervolgens zijn naam en
    telefoonnummer in en wordt binnen enkele ogenblikken kosteloos door u
    gebeld! Dus:

    callme-schema.gif (2653 bytes)

    Het werkt echt razendsnel, overtuig uzelf.
    Klik op de CallMe Now button hieronder en u heeft
    ons binnen seconden aan de lijn.

    Call me now button
    (ma.- vrij. 08:30 tot 17:30)
    voor contact buiten deze tijden klik hier

    De CallMe button is compatible met iedere site. V.E.D. Internet verzorgt
    gratis de installatie op uw site. CallMe vereist geen extra infrastructuur.
    De software brengt de verbinding tussen de bezoeker en uw bedrijf
    binnen enkele seconden tot stand.

    Kortom: CallMe is snel, efficiënt en gebruiksvriendelijk!

    Wat kan CallMe voor u betekenen?

    De mogelijkheden van CallMe zijn legio. Enkele voordelen van het
    gebruik van CallMe hebben we voor u op een rij gezet.

              WB00829_.GIF (132 bytes)  Toevoeging van een extra verkoopkanaal

    Aanwezigheid op internet biedt bedrijven vele
    mogelijkheden. In principe betekent een eigen internetsite
    een extra etalage. Het aantal mensen dat gebruik maakt
    van internet en al deze etalages bekijkt, neemt nog steeds
    dagelijks toe. Veel internetsites bieden de bezoeker nu al
    de mogelijkheid tot (beperkte) interactie. De bezoeker kan
    bijvoorbeeld informatie aanvragen en bestellingen plaatsen.
    Alle mogelijkheden tot nu toe hebben echter als nadeel dat
    er hoe dan ook vertraging in de interactie optreedt. De
    etalages hebben dus wel een brievenbus maar geen deur
    voor direct contact!

    Met CallMe is persoonlijk contact op internet een feit! CallMe is de deur
    in de etalage waardoor bezoekers direct uw bedrijf binnen kunnen
    stappen. CallMe verandert Websites van etalages in interactieve
    verkooppunten. Kortom: met CallMe creëert u een extra verkoopkanaal!

              WB00829_.GIF (132 bytes)  Stijging van de verkoopcijfers

    Dit extra verkoopkanaal resulteert in een stijging van de
    verkoopcijfers. Iedere CallMe beller is namelijk een
    geïnteresseerde beller! Hij heeft immers van tevoren rustig
    alle informatie in zich op kunnen nemen en vervolgens
    besloten dat hij gebeld wil worden door uw organisatie. Dit
    betekent dat ieder CallMe telefoontje u de uitdaging biedt
    om een kijker in een koper te veranderen!

              WB00829_.GIF (132 bytes)  Optimalisatie van de service

    Een ander belangrijk aspect is de optimalisatie van de
    service. CallMe betekent op het gebied van
    klantvriendelijkheid een sprong vooruit. De klant kan niet
    meer vergeten te bellen. Hij hoeft geen telefoonnummers of
    e-mail adressen te onthouden. Zijn eigen telefoonnummer
    intikken is voldoende om ervoor te zorgen dat u hem belt,
    binnen enkele seconden en gratis! Daarbij bent u ervan
    verzekerd dat u op het juiste tijdstip belt. U heeft de
    volledige aandacht van uw internetbezoeker.

              WB00829_.GIF (132 bytes)  Extra profilering

    CallMe betekent een stukje extra profilering van uw bedrijf
    op internet. Met CallMe profileert u zich als een innovatieve
    marketeer. U kunt met CallMe beter inspelen op de
    behoefte van een steeds groter wordende groep potentiële
    klanten: internetters! Met CallMe bent u de concurrentie op
    dit punt een flinke stap voor.

    CallMe, geen diepte investeringen

    CallMe vergt geen hoge investeringen. U hoeft niets aan uw infrastructuur
    te wijzigen om gebruik te kunnen maken van CallMe.

    U betaalt slechts een gering abonnementsbedrag per maand. Verder zijn
    uw kosten afhankelijk van het aantal gebruikers van uw CallMe button.
    Hierdoor is CallMe voor alle bedrijven van klein tot groot toegankelijk!

    CallMe abonnementsvormen

    Het TryOut-pakket

    Ter introductie bieden wij tijdelijk het voordelige TryOut-pakket aan. Een
    unieke kans om kennis te maken met CallMe!

              WB00829_.GIF (132 bytes) voor slechts fl. 375,- drie maanden lang de beschikking over de
              CallMe button;
              WB00829_.GIF (132 bytes) fl.100,- aan gratis belminuten, hierna bedragen de
              gesprekskosten fl.1,- per minuut;
              WB00829_.GIF (132 bytes) melding van openingstijden indien buiten kantoortijden op de
              CallMe button wordt geklikt, het is ook mogelijk om bellers door
              te schakelen naar een tweede telefoonnummer tijdens de lunch of
              buiten kantoortijden;
              WB00829_.GIF (132 bytes) de mogelijkheid om speciale nummers toe te staan, bijvoorbeeld
              mobiele nummers, buitenlandse nummers en 0900 nummers
              (hiervoor worden de standaard KPN gesprekstarieven als toeslag
              in rekening gebracht);
              WB00829_.GIF (132 bytes) onbeperkt aantal CallMe buttons op uw website;
              WB00829_.GIF (132 bytes) geen entreekosten!

    Ontdek zelf de effectiviteit van CallMe! U zult erachter komen dat u met
    CallMe meer profijt heeft van uw site.

    Bestel uw TryOut-pakket nu:

    Call me now button
    (ma.- vrij. 08:30 tot 17:30)
    voor contact buiten deze tijden klik hier

     

    Pakket A, B en C

    Na afloop van het TryOut-pakket heeft u de keuze uit pakketten A, B en
    C. In de onderstaande matrix vindt u een overzicht van deze pakketten.
    Hierna volgt een toelichting op de werking van de additionele faciliteiten
    en wordt de abonnementsstructuur inzichtelijk gemaakt.

    Abonnementsvormen

    Pakket A

    Pakket B

    Pakket C

    Abonnementsduur

    Min. 3 maanden

    Min. 3 maanden

    Min.3 maanden

    Aansluit- / entreekosten

    150,00

    150,00

    150,00

    Abonnementskosten per maand

    50,00

    150,00

    450,00

    Gesprekskosten per minuut

    1,25

    1,00

    0,80

    Gesprekskosten speciale nummers

    (U betaalt het standaard KPN gesprekstarief plus het beltarief per minuut van het gekozen pakket.)

    1,25+KPN

    1,00+KPN

    0,80+KPN

     

    Additionele faciliteiten Pakket A Pakket B Pakket C
    Openingstijden Ja Ja Ja
    Speciale nummers Ja Ja Ja
    Voice mail Nee Nee Ja
    Wachtrij Nee Nee Ja
    Questionnaire Nee Nee Ja
    Maatwerk op basis van offerte Nee Nee Ja

    Alle genoemde prijzen zijn genoteerd in Nederlandse guldens excl. BTW.

    Het belangrijkste onderscheid tussen de pakketten A, B en C wordt gevormd door de verschillen in gesprekskosten en additionele faciliteiten. Aan de hand van het TryOut-pakket kunt u eenvoudig het gemiddeld aantal belminuten per maand vaststellen. Hieruit volgt automatisch welk pakket op basis van het beltarief het best bij uw bedrijf past.

    De entreekosten worden alleen berekend indien de klant niet via het TryOut-pakket ‘doorstroomt’ maar direct voor pakket A, B of C kiest.

    Additionele faciliteiten

    De additionele faciliteiten behorende bij pakket C en hun werking worden hieronder toegelicht.

    • Voice mail: Het doorschakelen van telefoontjes naar een voice mail. Door deze faciliteit kunnen bezoekers die buiten kantoortijden CallMe gebruiken een boodschap achterlaten. Een efficiënte toepassing, veel internetverkeer vindt immers ‘s avonds plaats!
    • Wachtrij-systeem: Het in de wacht plaatsen van bellers indien de betreffende afdeling in gesprek is. De telefoontjes worden dan op basis van het first-in first-out principe doorgeschakeld naar de betreffende afdeling. Op deze manier bent u altijd bereikbaar!
    • Questionnaire: Het weergeven van meerdere invulvelden op het venster, u krijgt zo meer inzicht in wie u precies belt. Het is mogelijk om bepaalde invoervelden verplicht te stellen alvorens de verbinding tot stand wordt gebracht. Deze klantgegevens worden periodiek toegefaxt of gemaild. Op eenvoudige wijze beschikt u over een extra marketinginstrument!

    Indien u kiest voor pakket C kunt u standaard beschikken over de genoemde additionele faciliteiten. Daarnaast bestaat er uitsluitend bij pakket C de mogelijkheid tot aanvraag van maatwerk.

    • Maatwerk bij pakket C: een paar voorbeelden van maatwerk:
    • Het laten ‘samenwerken’ van uw database met de CallMe. Door integratie van uw database met CallMe ontstaan er veel mogelijkheden. Een voorbeeld: uw bedrijf beschikt over meerdere vestigingen door het hele land. U wilt de beller dan ook verwijzen naar het filiaal dat het dichtst in de buurt is. De beller vult dan op het CallMe venster behalve zijn naam en telefoonnummer ook zijn postcode in. CallMe schakelt deze beller dan automatisch door naar het telefoonnummer van het dichtstbijzijnde filiaal!
    • V.E.D. Internet kan uw CallMe button en invulscherm opmaken in uw eigen huisstijl.

    Dit zijn slechts enkele voorbeelden, de mogelijkheden zijn legio!

    Modulaire opbouw

    Is pakket A of B op basis van gemiddeld aantal belminuten per maand voordeliger voor u, maar wilt u toch graag gebruik maken van de additionele faciliteiten? Dat kan! In de onderstaande matrix vindt u de mogelijkheden met de bijbehorende kosten. Op deze manier kunt u zelf het pakket samenstellen dat het best bij de wensen van uw bedrijf aansluit!

     

    Additionele Faciliteit

    Abonnementskosten per maand

    Variabele kosten

    Voicemail

    Fl. 50,-

    fl.0,50 per notificatie

    Wachtrij

    Fl. 50,-

    fl.0,50 per minuut

    Questionnaire

    Fl. 50,-

    fl.1,- per questionnaire

    *Alle genoemde prijzen zijn genoteerd in Nederlandse guldens excl. BTW.

    Toelichting op de kosten:

    • De vermelde abonnementskosten zijn alleen van toepassing op pakket A en B. De variabele kosten zijn afhankelijk van het gebruik en gelden voor pakket A, B en C.
    • Voice mail: U kunt ervoor kiezen dat CallMe u automatisch op de hoogte stelt als u nieuwe berichten heeft. Dit kost fl.0,50 per notificatie. U kunt te allen tijde ook zelf inbellen in het systeem om te horen of u nieuwe berichten heeft. U krijgt hiervoor een persoonlijke pincode, hier zijn geen kosten aan verbonden.
    • Wachtrij-systeem: Voor bellers die in de wachtrij geplaatst worden totdat de lijn weer vrij is, geldt een speciaal tarief. U betaalt fl.0,50 per ‘wachtende’ minuut, op het moment dat de beller doorgeschakeld is, gelden de tarieven van het gekozen pakket.
    • Questionnaire: CallMe stuurt u periodiek de klantgegevens toe. U kunt zelf bepalen hoe vaak u deze toegefaxt of gemaild wilt krijgen, dagelijks, wekelijks of anders. De kosten hiervoor bedragen fl.1,- per verstuurde questionnaire.

    Bestellen en betalen

    • TryOut-pakket: U kunt het CallMe TryOut-pakket bestellen via het CallMe contract. U kunt hierop aangeven of u gebruik wilt maken van de openingstijden melding, het doorschakelen naar een tweede nummer en of u het gebruik van speciale nummers wilt toestaan. Ook dient u op dit contract aan te geven of u instemt met een éénmalige incasso van fl.375,- dan wel een factuur wenst te ontvangen. Het voordeel van eenmalige incasso is dat de CallMe button direct geplaatst kan worden op uw site. De gesprekskosten à fl.1,- per minuut (boven de fl.100,- aan gratis belminuten) worden aan het einde van iedere maand gefactureerd. U ontvangt hiervan automatisch een gespecificeerde rekening.
    • Pakket A, B en C: Na het TryOut-pakket kunt u doorstromen naar pakket A, B of C. De betaling van de abonnementsgelden, gesprekskosten en additionele faciliteiten geschiedt maandelijks door middel van automatische incasso. U ontvangt maandelijks een gespecificeerde rekening.

    Bestel uw TryOut-pakket nu:
    Call me now button
    (ma.- vrij. 08:30 tot 17:30)

    Plaatsen van de button

    Zodra V.E.D. Internet het CallMe contract ontvangen heeft en betaling heeft plaatsgevonden, plaatst V.E.D. gratis de CallMe button op uw website. Indient u het liever zelf doet, krijgt u de installatiehandleiding per e-mail toegestuurd. De installatie van de CallMe button is zeer eenvoudig. U heeft geen extra infrastructuur nodig. In de handleiding wordt stap voor stap uitgelegd hoe u de button kunt installeren op uw site! Mocht u er zelf niet uitkomen dan staan onze medewerkers vanzelfsprekend voor u klaar.

    CallMe is een product van WebTelecom. Een organisatie die continue werkt aan het verbeteren van de communicatiemogelijkheden op internet. Door het integreren van de voordelen van internet en telefonie worden nieuwe mogelijkheden gecreëerd. CallMe is hiervan een sterk voorbeeld. V.E.D. Internet is een reseller van CallMe.

     

Copyright© 1998 V.E.D.Internet