CallMe, maakt van kijkers kopers
Aanwezigheid op internet biedt met CallMe nóg meer toegevoegde waarde! CallMe
stelt bedrijven in staat om direct in contact te komen met potentiële klanten.
Met CallMe
worden de voordelen van internet en telefonisch contact gecombineerd.
Dé oplossing voor:
website bezoekers die kosteloos aanvullende
informatie wensen;
bedrijven die het rendement van hun site
willen verhogen en hun
service willen optimaliseren.
CallMe, hoe werkt het?
De CallMe button wordt geplaatst op één of meer van uw
internetpagina('s). Een bezoeker van uw website die aanvullende
informatie wil, klikt op de button. Hij tikt vervolgens zijn naam en
telefoonnummer in en wordt binnen enkele ogenblikken kosteloos door u
gebeld! Dus:
Het werkt echt razendsnel, overtuig uzelf.
Klik op de CallMe Now button hieronder en u heeft
ons binnen seconden aan de lijn.
(ma.- vrij. 08:30 tot 17:30)
voor contact buiten deze tijden klik hier
De CallMe button is compatible met iedere site. V.E.D. Internet verzorgt
gratis de installatie op uw site. CallMe vereist geen extra infrastructuur.
De software brengt de verbinding tussen de bezoeker en uw bedrijf
binnen enkele seconden tot stand.
Kortom: CallMe is snel, efficiënt en gebruiksvriendelijk!
Wat kan CallMe voor u betekenen?
De mogelijkheden van CallMe zijn legio. Enkele voordelen van het
gebruik van CallMe hebben we voor u op een rij gezet.
Toevoeging van een extra verkoopkanaal
Aanwezigheid op internet biedt bedrijven vele
mogelijkheden. In principe betekent een eigen internetsite
een extra etalage. Het aantal mensen dat gebruik maakt
van internet en al deze etalages bekijkt, neemt nog steeds
dagelijks toe. Veel internetsites bieden de bezoeker nu al
de mogelijkheid tot (beperkte) interactie. De bezoeker kan
bijvoorbeeld informatie aanvragen en bestellingen plaatsen.
Alle mogelijkheden tot nu toe hebben echter als nadeel dat
er hoe dan ook vertraging in de interactie optreedt. De
etalages hebben dus wel een brievenbus maar geen deur
voor direct contact!
Met CallMe is persoonlijk contact op internet een feit! CallMe is de deur
in de etalage waardoor bezoekers direct uw bedrijf binnen kunnen
stappen. CallMe verandert Websites van etalages in interactieve
verkooppunten. Kortom: met CallMe creëert u een extra verkoopkanaal!
Stijging van de verkoopcijfers
Dit extra verkoopkanaal resulteert in een stijging van de
verkoopcijfers. Iedere CallMe beller is namelijk een
geïnteresseerde beller! Hij heeft immers van tevoren rustig
alle informatie in zich op kunnen nemen en vervolgens
besloten dat hij gebeld wil worden door uw organisatie. Dit
betekent dat ieder CallMe telefoontje u de uitdaging biedt
om een kijker in een koper te veranderen!
Optimalisatie van de service
Een ander belangrijk aspect is de optimalisatie van de
service. CallMe betekent op het gebied van
klantvriendelijkheid een sprong vooruit. De klant kan niet
meer vergeten te bellen. Hij hoeft geen telefoonnummers of
e-mail adressen te onthouden. Zijn eigen telefoonnummer
intikken is voldoende om ervoor te zorgen dat u hem belt,
binnen enkele seconden en gratis! Daarbij bent u ervan
verzekerd dat u op het juiste tijdstip belt. U heeft de
volledige aandacht van uw internetbezoeker.
Extra profilering
CallMe betekent een stukje extra profilering van uw bedrijf
op internet. Met CallMe profileert u zich als een innovatieve
marketeer. U kunt met CallMe beter inspelen op de
behoefte van een steeds groter wordende groep potentiële
klanten: internetters! Met CallMe bent u de concurrentie op
dit punt een flinke stap voor.
CallMe, geen diepte investeringen
CallMe vergt geen hoge investeringen. U hoeft niets aan uw infrastructuur
te wijzigen om gebruik te kunnen maken van CallMe.
U betaalt slechts een gering abonnementsbedrag per maand. Verder zijn
uw kosten afhankelijk van het aantal gebruikers van uw CallMe button.
Hierdoor is CallMe voor alle bedrijven van klein tot groot toegankelijk!
CallMe abonnementsvormen
Het TryOut-pakket
Ter introductie bieden wij tijdelijk het voordelige TryOut-pakket aan. Een
unieke kans om kennis te maken met CallMe!
voor slechts fl. 375,- drie maanden lang de
beschikking over de
CallMe button;
fl.100,- aan gratis belminuten, hierna bedragen
de
gesprekskosten fl.1,- per minuut;
melding van openingstijden indien buiten
kantoortijden op de
CallMe button wordt geklikt, het is
ook mogelijk om bellers door
te schakelen naar een tweede
telefoonnummer tijdens de lunch of
buiten kantoortijden;
de mogelijkheid om speciale nummers toe te
staan, bijvoorbeeld
mobiele nummers, buitenlandse
nummers en 0900 nummers
(hiervoor worden de standaard KPN
gesprekstarieven als toeslag
in rekening gebracht);
onbeperkt aantal CallMe buttons op uw website;
geen entreekosten!
Ontdek zelf de effectiviteit van CallMe! U zult erachter komen dat u met
CallMe meer profijt heeft van uw site.
Bestel uw TryOut-pakket nu:
(ma.- vrij. 08:30 tot 17:30)
voor contact buiten deze tijden klik hier
Pakket A, B en C
Na afloop van het TryOut-pakket heeft u de keuze uit pakketten A, B en
C. In de onderstaande matrix vindt u een overzicht van deze pakketten.
Hierna volgt een toelichting op de werking van de additionele faciliteiten
en wordt de abonnementsstructuur inzichtelijk gemaakt.
Abonnementsvormen |
Pakket A |
Pakket B |
Pakket C |
Abonnementsduur |
Min. 3
maanden |
Min. 3
maanden |
Min.3
maanden |
Aansluit- /
entreekosten |
150,00 |
150,00 |
150,00 |
Abonnementskosten
per maand |
50,00 |
150,00 |
450,00 |
Gesprekskosten
per minuut |
1,25 |
1,00 |
0,80 |
Gesprekskosten
speciale nummers
(U betaalt het standaard KPN
gesprekstarief plus het beltarief per minuut van het gekozen pakket.) |
1,25+KPN |
1,00+KPN |
0,80+KPN |
Additionele faciliteiten |
Pakket A |
Pakket B |
Pakket C |
Openingstijden |
Ja |
Ja |
Ja |
Speciale
nummers |
Ja |
Ja |
Ja |
Voice
mail |
Nee |
Nee |
Ja |
Wachtrij |
Nee |
Nee |
Ja |
Questionnaire |
Nee |
Nee |
Ja |
Maatwerk
op basis van offerte |
Nee |
Nee |
Ja |
Alle genoemde prijzen zijn
genoteerd in Nederlandse guldens excl. BTW.
Het belangrijkste onderscheid tussen de pakketten A, B en C
wordt gevormd door de verschillen in gesprekskosten en additionele faciliteiten. Aan de
hand van het TryOut-pakket kunt u eenvoudig het gemiddeld aantal belminuten per maand
vaststellen. Hieruit volgt automatisch welk pakket op basis van het beltarief het best bij
uw bedrijf past.
De entreekosten worden alleen berekend indien de klant niet via het TryOut-pakket
doorstroomt maar direct voor pakket A, B of C kiest.
Additionele faciliteiten
De additionele faciliteiten behorende bij pakket C en hun
werking worden hieronder toegelicht.
- Voice mail
: Het doorschakelen van telefoontjes naar een voice mail. Door deze
faciliteit kunnen bezoekers die buiten kantoortijden CallMe gebruiken een boodschap
achterlaten. Een efficiënte toepassing, veel internetverkeer vindt immers s avonds
plaats!
- Wachtrij-systeem
: Het in de wacht plaatsen van bellers indien de betreffende
afdeling in gesprek is. De telefoontjes worden dan op basis van het first-in first-out
principe doorgeschakeld naar de betreffende afdeling. Op deze manier bent u altijd
bereikbaar!
- Questionnaire
: Het weergeven van meerdere invulvelden op het venster, u krijgt zo
meer inzicht in wie u precies belt. Het is mogelijk om bepaalde invoervelden verplicht te
stellen alvorens de verbinding tot stand wordt gebracht. Deze klantgegevens worden
periodiek toegefaxt of gemaild. Op eenvoudige wijze beschikt u over een extra
marketinginstrument!
Indien u kiest voor pakket C kunt u standaard beschikken over de genoemde additionele
faciliteiten. Daarnaast bestaat er uitsluitend bij pakket C de mogelijkheid tot aanvraag
van maatwerk.
- Maatwerk bij pakket C:
een paar voorbeelden van maatwerk:
- Het laten samenwerken van uw database met de CallMe. Door integratie van uw
database met CallMe ontstaan er veel mogelijkheden. Een voorbeeld: uw bedrijf beschikt
over meerdere vestigingen door het hele land. U wilt de beller dan ook verwijzen naar het
filiaal dat het dichtst in de buurt is. De beller vult dan op het CallMe venster behalve
zijn naam en telefoonnummer ook zijn postcode in. CallMe schakelt deze beller dan
automatisch door naar het telefoonnummer van het dichtstbijzijnde filiaal!
- V.E.D. Internet kan uw CallMe button en invulscherm opmaken
in uw eigen huisstijl.
Dit zijn slechts enkele voorbeelden, de mogelijkheden zijn legio!
Modulaire opbouw
Is pakket A of B op basis van gemiddeld aantal belminuten
per maand voordeliger voor u, maar wilt u toch graag gebruik maken van de additionele
faciliteiten? Dat kan! In de onderstaande matrix vindt u de mogelijkheden met de
bijbehorende kosten. Op deze manier kunt u zelf het pakket samenstellen dat het best bij
de wensen van uw bedrijf aansluit!
Additionele Faciliteit |
Abonnementskosten per maand |
Variabele kosten |
Voicemail |
Fl. 50,- |
fl.0,50 per
notificatie |
Wachtrij |
Fl.
50,- |
fl.0,50
per minuut |
Questionnaire |
Fl. 50,- |
fl.1,- per
questionnaire |
*Alle genoemde prijzen
zijn genoteerd in Nederlandse guldens excl. BTW.
Toelichting op de kosten:
- De vermelde abonnementskosten zijn alleen van toepassing op pakket A en B. De variabele
kosten zijn afhankelijk van het gebruik en gelden voor pakket A, B en C.
- Voice mail
: U kunt ervoor kiezen dat CallMe u automatisch op de hoogte stelt als u
nieuwe berichten heeft. Dit kost fl.0,50 per notificatie. U kunt te allen tijde ook zelf
inbellen in het systeem om te horen of u nieuwe berichten heeft. U krijgt hiervoor een
persoonlijke pincode, hier zijn geen kosten aan verbonden.
- Wachtrij-systeem
: Voor bellers die in de wachtrij geplaatst worden totdat de lijn
weer vrij is, geldt een speciaal tarief. U betaalt fl.0,50 per wachtende
minuut, op het moment dat de beller doorgeschakeld is, gelden de tarieven van het gekozen
pakket.
: CallMe stuurt u periodiek de klantgegevens toe. U kunt zelf bepalen
hoe vaak u deze toegefaxt of gemaild wilt krijgen, dagelijks, wekelijks of anders. De
kosten hiervoor bedragen fl.1,- per verstuurde questionnaire.
Bestellen en betalen : U kunt het CallMe TryOut-pakket
bestellen via het CallMe contract. U kunt hierop aangeven of u gebruik wilt maken van de
openingstijden melding, het doorschakelen naar een tweede nummer en of u het gebruik van
speciale nummers wilt toestaan. Ook dient u op dit contract aan te geven of u instemt met
een éénmalige incasso van fl.375,- dan wel een factuur wenst te ontvangen. Het voordeel
van eenmalige incasso is dat de CallMe button direct geplaatst kan worden op uw site. De
gesprekskosten à fl.1,- per minuut (boven de fl.100,- aan gratis belminuten) worden aan
het einde van iedere maand gefactureerd. U ontvangt hiervan automatisch een
gespecificeerde rekening.
- Pakket A, B en C
: Na het TryOut-pakket kunt u doorstromen naar pakket A, B of C. De
betaling van de abonnementsgelden, gesprekskosten en additionele faciliteiten geschiedt
maandelijks door middel van automatische incasso. U ontvangt maandelijks een
gespecificeerde rekening.
Bestel uw TryOut-pakket nu:
(ma.- vrij. 08:30 tot 17:30)
Plaatsen van de button
Zodra V.E.D. Internet het CallMe contract ontvangen heeft en
betaling heeft plaatsgevonden, plaatst V.E.D. gratis de CallMe button op uw website.
Indient u het liever zelf doet, krijgt u de installatiehandleiding per e-mail toegestuurd.
De installatie van de CallMe button is zeer eenvoudig. U heeft geen extra infrastructuur
nodig. In de handleiding wordt stap voor stap uitgelegd hoe u de button kunt installeren
op uw site! Mocht u er zelf niet uitkomen dan staan onze medewerkers vanzelfsprekend voor
u klaar.
CallMe is een product van WebTelecom. Een organisatie die continue werkt aan het
verbeteren van de communicatiemogelijkheden op internet. Door het integreren van de
voordelen van internet en telefonie worden nieuwe mogelijkheden gecreëerd. CallMe is
hiervan een sterk voorbeeld. V.E.D. Internet is een reseller van CallMe.
|